21 Aralık 2011 Çarşamba

En İlginç Yılbaşı Ağaçları!


Nane şekerlerinden yapılmış bu çam ağacı, "Yeme de bak" cinsinden :)


Hayata tersten bakmayı sevenler için; 
tavandan sarkan avizeyle bütünleşmiş bir çam ağacı!


Tepetaklak olmuş bir çam ağacına ne demeli peki?
Beni rahatsız etti şahsen :)


Yüzlerce oyuncak ayıdan yapılmış bir çam ağacı..
İşte bunu sevdim :)

Bu çam ağacı ise, favorim; kitaplardan yapılmış, entellektüel çam ağacı! :)


Bonzai'den yılbaşı ağacı olur mu demeyin, bakın olmuş :)
Pek de sevimli, "Like a big cat" :p


Ee, bonzaiden olur da kartondan ya da ahşaptan olmaz mı?
Tepesine de yıldız yerine minik sevimli bir kuş :)


Desenli kartonlar kullanarak süsleme kısmından da kurtulabilirsiniz ki
bence en zevkli kısmı orasıdır, yani tercih etmeyin :)


Nota desenli bu mini origamik yılbaşı ağacını çok sevdim :)


Masaüstü ağaçlarına şık bir örnek daha..


Beyaz dallardan oluşan ve yine beyaz yıldızlarla süslenmiş çam ağacı da Karlar Kraliçesi!nin ülkesinden gelmiş gibi.. Havalı :)


Soldaki gibi, dışarıdan bulduğunuz ağaç dallarını şeffaf bir vazonun içerisine yerleştirip birkaç yılbaşı süsüyle de süsleyebilirsiniz.
Hem maliyeti çok düşük hem de çok hoş görünüyor, ben de daha önce bir benzerini yapmıştım; dalları temizleyip kırıkmış ve düzgün olmayanlarını ayıkladıktan sonra, beyaz ahşap boyasıyla boyayarak renkli parlak yılbaşı süsleriyle süslemiştim.
Çok da güzel olmuştu; tavsiye ederim :)
 Rüzgar gülü havasındaki bu kıpkırmızı çam ağacını da çok beğendiğimi itiraf etmem gerekiyor; 
gördüğüm en güzel ve orijinal ağaçlardan biri :)


Bir de böyle bir versiyonu var; bu da biraz karışık olmasına rağmen eğlenceli görünüyor :)


İşte bu da hiçbir süsleme gerektirmeyen bir çam ağacı örneği :)


Bu da tam 1800 adet renkli şişe kullanılarak yapılmış bir yılbaşı ağacı!


"Ben yumuşak ışık severim.." diyenleri de unutmadım tabii ki :)


CD'lerden yapılmış bir ağaca ne dersiniz peki?
Pek sevimsiz, soğuk ama ilginç buldum ben :))


Sıcacık yünlerden, keçelerden yapılmış konik yılbaşı ağaçları..
El becerileri gelişmiş ve klasik ağaçlardan sıkılmış olanlar için; güzel bir alternatif..

Yine keçelerden yapılmış mini mini, sevimli çam ağaçları :)
İnsanın yapıp yapıp hediye edesi geliyor, çok tatlı görünüyorlar bence :)


Cam önü için gerçekten harika olan bu tontiş çam ağaçlarına ne demeli peki?
Hem de puantiye desenli ve rengarenk.. :)


"Ben sadelikten yanayım" diyenler için güzel- konik- mavi bir yılbaşı ağacı :)


"Renkli olsun, çamurdan olsun" diyenler için, pembe bir yılbaşı ağacı :)

Dore çam ağacı da pek zengin duruyor :)


Yüzlerce donuttan yapılmış bu ağaç ise, biraz yamulmuş gibi :)


Süsleme ve 3. boyuta farklı bakış açışı..


Evinizdeki merdiveni, bir yılbaşı ağacına dönüştürmek hiç aklınıza gelmiş miydi? :)


Rengarenk kartonlardan ya borulardan yapılmış bir ağaç nasıl olur peki?


Metal bir konstrüktür üzerine, yılbaşı süslerinin kendisinden bir yılbaşı ağacı da oluşturmak mümkün..


Rastalı bir arkadaşınızın kendisini bir yılbaşı ağacına dönüştürme fikri, aklınızın ucundan bile geçmemiştir sanırım :))
"Daha o kadar delirmedim.." dediğinizi duyar gibiyim :)

Siz en çok hangi yılbaşı ağacını beğendiniz peki? 
Benimle paylaşırsanız sevinirim :)

Herkesin yeni yılı şimdiden kutlu olsun, ağaçlarınız kurmayı unutmayın :)
Ağaçları kurmanın en güzel tarafı; sevdiklerinizle birlikte yapılan bir etkinliğe dönüştürmektir :)

Bir de yıl boyunca iyi bir çocuk olduysanız; "Noel Baba" isimli zat-ı muhterem, size güzel hediyeler getiriyormuş, benden söylemesi :p

Herkese sevgiler :)

Beril Öke Gülen

7 yorum:

  1. Her biri birbirinden ilginç ve güzelmiş. Favorim konusunda; kitaplardan yapılmış olanla oyuncaklardan yapılmış olan arasında kaldığımı söyleyebilirim ama :)
    Mutlu yıllar dilerim ve eklemek isterim ki eğer uslu bir çocuk olursan şirinleri bile görebilirmişsin yeni yılda :PPP
    <3

    YanıtlaSil
  2. :)En güzellerinden iki tanesi bence de..
    Ben de mutlu yıllar dilerim :)
    Şirinleri görmeye az kaldı o zaman :))

    YanıtlaSil
  3. :))) Good girl :P
    İzlemediysen henüz, şirinlerin filmini de tavsiye ederim, eğlenceli oldukça :D

    YanıtlaSil
  4. hmm yok izlemedim, izlenecek filmler listem baya kabardı ama :)

    YanıtlaSil
  5. İş güç derken baya yoğun bir tempodasın anlaşılan. Filmler, kitaplar eksik kalmış, bloğa da uzun süredir birşey yazılmamış :)
    Döndüğüne ve birşeyler karaladığına çok sevindim açıkcası :D

    YanıtlaSil
  6. evet çok yoğun; Markafoni-Trendyol kampanyalarım olacak ardı ardına.. Filmler eksik kaldı biraz ama kitaplar kalmadı :) Dün gece yarım kalmış bir kitabımı bitirdim mesela :)
    Çok teşekkür ederim, bloguma pek zaman ayıramadım uzun süredir, haklısın..

    Bir şey soracaktım:
    -Şirinler de bizi görecek mi? :))

    YanıtlaSil
  7. İşlerinde ve kampanyalarında başarılar sana bol bol :)))
    Kitap okumayı bırakmaman güzel olmuş bak :D

    Hemen cevap vereyim; şirinler de seni görecekler hem de nasıl :PPP

    YanıtlaSil

Yorumlarınız, beni çok mutlu ediyor; lüften yorum bırakmak için birkaç dakikanızı ayırın.. :)