7 Mart 2015 Cumartesi

Dünyada ve Türkiye'de İlk: Köpüklü Kahve Kreması

Geçtiğimiz günlerde, Fikri Mühim'den, 
Coffee Mate "Köpüklü Kahve Kreması" paketim geldi. :)

Dünyada ve Türkiye'de İlk: Köpüklü Kahve Kreması

Teneke kutu sevdiğimi, biriktirdiğimi biliyorlarmış gibi; 
kahve paketlerimi, eflatun rengi, özel bir teneke kutu içerisinde göndermişler. :)

Teneke kutu koleksiyonum ile ilgili, eski yazımı bu linkten okuyabilirsiniz:


 Dünyada ve Türkiye'de İlk: Köpüklü Kahve Kreması

NESTLé - Coffe Mate kalp ben. :)

Dünyada ve Türkiye'de İlk: Köpüklü Kahve Kreması

Köpüklü kahvenizi nasıl mı hazırlıyorsunuz?
1 tatlı kaşığı Nescafé Classic üzerine; 3 tatlı kaşığı Coffee Mate köpüklü kahve kreması ekleyerek,
her zamanki gibi kaynattığınız su ile karıştırıyorsunuz.

Dünyada ve Türkiye'de İlk: Köpüklü Kahve Kreması

Ben paketin üzerini okumadan, çay kaşığı ile hazırladığım için ilk kahvem köpüksüz oldu, maalesef. Ben ettim, siz etmeyin. :p

Hem de sadece 32 kalori imiş.

En yakın arkadaşımı, köpüklü kahve kremasını beraber hüpletmek için davet ettim. :)
Yanına; brownie ve zeytinli kekikli kurabiye tabakları hazırladım.
Tavsiye ederim, bir arada nefis oluyor.

Sohbetimiz, köpüklü kahvemizle daha keyifli hale geldi,
teşekkürler NESTLé, Coffe Mate ve Fikri Mühim :)

Dünyada ve Türkiye'de İlk: Köpüklü Kahve Kreması

Sadece arkadaş sohbetlerine değil; 
internetten alışveriş yaparken, bilgisayar başında geçirilen saatlere de çok güzel eşlik ediyor, 
bu köpüklü kahve.

 Dünyada ve Türkiye'de İlk: Köpüklü Kahve Kreması

Oscar adayı olmuş filmleri izlediğim gecelerde de sinema keyfime eşlik ediyor, kendisi.

Siz de Coffe Mate köpüklü kahve kremasını denerseniz; yorumlarınızı,
#KeyfiKöpürt hashtagi ile @CoffeeMateTR ve @FikriMuhim hesaplarını "mention"layabilirsiniz.

Ben de Fikri Mühim olmak istiyorum diyenler, bu linki kullanabilir:

https://fikrimuhim.com/uyelik/kayit?code=f67c4e9eabf3345585114cce257bf11c

Fikri Mühim'e üye olduktan sonra, kişisel bilgilerinizin yer alacağı formları doldurup,
seçkin markaların en yeni ürünlerini, ilk önce deneme şansını yakalayabilirsiniz.

Herkese köpüklü kahve kremalı kahveler.. :)

Beril Öke Gülen

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız, beni çok mutlu ediyor; lüften yorum bırakmak için birkaç dakikanızı ayırın.. :)