25 Haziran 2015 Perşembe

Kemik Şeklinde Köpek Yastıkları!

İzmir'de yaşayan, ailemizin üç sevimli köpek üyesi;
Kiwi, Gümüş ve Karadut için kemik şeklinde yastıklar hazırladım. :)

 kemik şeklinde köpek yastıkları Kiwi Gümüş Karadut

Pinterest'te görüp, beğendiğim bir fikirdi.
Annem, köpekler için yatak alınca; yatakları boş kalmasın dedim, ben de. :)

Her biri için, üzerinde kendi isimleri yazılı, kemik yastıklar diktim.
Yastıkların alt bölümüne; gizli fermuar ekledim, içlerini elyaf ile doldurdum, 
üzerine ise; siyah tişört kalemi ile yazdım.

 kemik şeklinde köpek yastıkları Kiwi Gümüş

Tabii, öncelikle "Word" programı yardımıyla,
 hangi "font"un daha güzel duracağını deneyerek seçtim.
Daha sonra, isimlerini transfer kağıdı yardımıyla, yastıkların üzerine geçirdim.
Sonra da üzerinden, iki ucu olan siyah kalemin ince ucu ile geçtim ve fırça ucuyla da içlerini doldurdum.

Biraz dokulu bir kumaş olduğu için fırça uçla, 2-3 kez üzerinden geçmek gerekti, bazı yerlerin.
Daha sonra, yazılı parçanın üzerine, ince bir tülbent benzeri kumaş koyarak; her iki tarafından, ütü ile sabitledim.

 köpek yatak kemik şeklinde yastık Kiwi

Bence, ortaya çıkan sonuç, çok güzel oldu. :)
Siz ne dersiniz?

Kediler için de bir yastık tasarımı yapayım diyorum ama henüz karar veremedim;
ne formunda olsun diye.. Belki balık şeklinde olabilir. :)

Yorumlarınızı bekliyorum.

Sevgiler,

Beril Öke Gülen

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız, beni çok mutlu ediyor; lüften yorum bırakmak için birkaç dakikanızı ayırın.. :)